سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

دانلود آهنگ جدید علی راسخ"Devil"

                 پخش آنلاین موزیک

.

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

پخش آنلاین

دانلود‌آهنگ‌باکیفیت‌۳۲۰
حجم: 7.76 مگابایت
توضیحات: آهنگ جدید علی راسخ بنام "Devil" با سبکی متفاوت

سبک Emo Rap

متن آهنگ :

افتادی رو زمین بگو من نبود کمبودات تو خودت میشه هی معلوم میسازم زندگیم اصن اسمی نی ا ت توش ا ت توش نبود هیچ حسی نگو دیگه نیستش یادم هنو کاراتو تو تخت یکی دیگه نیار پیشش اسممو میسازم میکوبم نبودی ب چپم لای حرفای من نپیچ اصن ب پاچم من اونم ک فقط میسازی رویامو دیگه نمیبینی یبار دیگه شکلمو دلت تنگ شد نگو نبود پیشمو کمبودات تو خودت میشه هی معلوم هرجا شنیدیم نگو واسه قبلتم ی روزم روزگار دست من میوفتن کج شدی دلم سنگ بکار حرف پشتم قطع شد زِراتم بعد بگو بد بودم هی میشه لاینا کشیده و ولو لش و مبل زاناکسم تموم میشه روزی دون ب دون افتادی رو زمین بگو اون من نبود کمبودات تو خودت میشه هی معلوم میسازم زندگیم اصن اسمی نی ا ت توش ا ت توش نبود هیچ حسی انتظار زیاد داری بشنو قصه من وقتی من پشتتم بهم میدی حس بد شکوندم خودمو بعدش روی فیس لبخند من حالم خوبه نشو نگران من اصن تلخه لیوان ولی تا ته رفتم ی نفس ت سگ ولی ولی من اون شیر تو قفس گوشتو زد صدام ببخش اگه پیدا کرد من روی زمینم ت تو وجودت شیطان هس افتادی رو زمین بگو من نبود کم بودات تو خودت میشه هی معلوم

 

 Instagram.com/alirasekh_official

   Telegram: t.me/Rasekh_chanel  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی