سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

دانلود آهنگ جدید علی راسخ بنام " نَشُد بِشه"

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۲۲ ب.ظ

 

دانلود آهنگ جدید علی راسخ"نَشُد بِشه"

 

 

                 پخش آنلاین موزیک

 

.

 

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

پخش آنلاین

 

 

دانلود‌آهنگ‌باکیفیت‌۳۲۰
توضیحات: آهنگ جدید علی راسخ بنام نشد بشه تحت لیبیل مرز

متن آهنگ : 

نشد بشه دیدم چن سالی رفت چقد رفتم پر کنم دست خالی رفت چقد بد شکستم وقتی حق با من بود تعریف شنیدم ولی منفعت بود هرزه بار اومد دختره کوچولوی قصه نگو دیگه داستان واسه اون ک کتابرو حفظه چقد برگامون ریخت انگار پاییزه فصله نشد ک بشه ما ام کل حرفامون نحسه اینجا بی سرو صدا میباره خون ا چش ما با طلوع ماه چهل میگه گرگ بیشه ها سرنوشت ما دستبند دست نوشته هاست رگ بار مسلسل ب دل سرد کینه ها باروت و بارون بوی تعفن جنگ چقد کشیدم خون،رفت سرنگ تو این رگ هنوزم پشت پلکام یکی دیگه هست ک با بستن چشام میاد توی جامعت چقد خواستی و نشد؟سوال طرح فاجعست قلب سحر من ندید تورو سطح پای من کل اشعار ب درک واسه گوشاتون خشه ک لکه نیوفته کت دستاتون مشته تویی و من ولی نشد ک بشه بزن ترک بعدی اینجا نزار ک باشه این تیکش مزاجتو تلخ میکنه طرح میکنه بعد راهو ترد بکنه شاید نفهمیدی درده مشته رفته دیوار مرامه پاره کردن چک سفید امضا گفتی دوراتو زدی دیدم دورات بغلت نشسته بود دستشم عایفون الون شاد باش ما ک بخیل نیستیم اینجا رو زمین نمیوفته سکه دویستی من اون روزارو ا یادم رفت ولی تویی ک پس زدی چرا برگشتی ت بودی پلاس بد تو خوابم بعدش این قرصا کردن لت و پارم گفتی اون یارو حسابیه ماشین داره خونش اون ور شهره باباش هواش داره گفتم پول این لباس ی رو در نمیاد میبینی واستاده جلوت با ی پوست ی لا نفهمیدی ولی الان چش توعه اشکیه نقش توام توی زندگیش دم دستیه فردین مرد برام مرام زندس حاجی انقده لشم ک هنوزم ته قلبمی بازم تعصب کشیدم الان تنگه نفس شرط اول نزار هیچوقت شرطی واسم خنده دارن رفتارت قصه دارن توی دل پر کینت بگو زنده باشن ما ک سوختیم ولی عاتیش تمومه اون ک هیزوم میریخت زیرت الان کجاعه؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
AlirezA _H

نظرات  (۱)

http://dehati.blog.ir/

 

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی