سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

دانلود آهنگ امیر تتلو + متن اهنگ مشکل من نیست +لینک پخش آنلاین

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

لینک های دانلود و لینک پخش آنلاین اهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت 320
حجم: 10.4 مگابایت
دانلود اهنگ با کیفیت 128
حجم: 3.43 مگابایت


متن اهنگ مشکل من نیست

Amir Tataloo:

مشکل از اون بووود

من هنوز پای حرفامم

ولی احیانن دیگه خسته شد ازم واقعا

میدونی حق دارن من یکم با بقیه فرق دارم

رفتارم

 یجوریه انگار رد دادم

ولی این مشکل اون بوووود

من هنووو همونم 

من هنوزم تخسم همونقدر و نمیخوام برگرده پهلو من !

مشکل من نی که بی معرفته

مشکل من نی نمیفهمه فرق منو با بقیه

مشکل من نی

اون اینجور ادمیه


مشکل من نی که بی معرفته

مشکل من نی نمیفهمه فرق منو با بقیه

مشکل من نییییی

اون اینجور ادمیه 


شبایی که بی اون بی خواب شدم

روزایی که بی اون بیدار شدم

و سی بار خودم دوره کردم که چیکار کنم

مشکل از اونجا شروع شد که

 نموندش احترام اینجا غرور شد له

اون خودش بیجا دروغ گفته

مشکل از اونجا شروع شد که دروغ گفت بت

مشکل از اونه که بی رحمه

 فقطم داره میگیره بهونه نمیفهمه

بساطش توی هر خونه بگی پهنه

اره مشکل ما اونه نمیفهمه


مشکل من نی که بی معرفته

مشکل من نی نمیفهمه فرق منو با بقیه

مشکل من نییییی

اون اینجور ادمیه


مشکل من نی که بی معرفته

مشکل من نی نمیفهمه فرق منو با بقیه

مشکل من نی

اون اینجور ادمیه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲
AlirezA _H

نظرات  (۱)

عالی من عاشق ضداتم باش جون میگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی