سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

 

دانلود آهنگ جدید علی راسخ"بی برو برگرد"

 

 

                 پخش آنلاین موزیک

 

.

 

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

پخش آنلاین : 

 

دانلود‌آهنگ‌باکیفیت‌۳۲۰
حجم: 7.44 مگابایت
توضیحات: آهنگ جدید علی راسخ بنام بی برو برگرد تحت لیبیل مرز

متن آهنگ:
 

بی برو برگرد ورقای قرصای خالی رو میزم چشامو هی بستم ولی تو بودی همش بغل دستم من بازم فکرم مخدوشه شاید با این بیت و ورق بازم طلوع شه بی برو برگرد رفتی با یه خنجر من مخم تیلیت شده تو این هدف و مسیرم وقتی تو دست رفیقم دیدم خنجرو با تیغش وقتی نمیتونم حتی دیگه خودمو ببینم توی آیینه ی خونمونم خو خلع رو میبینم زدی زیر همه چی باشه تهمت چسبوندی بهم میگم بزار همیشه باشه همیشه باهم خودتو مفت فروختی وقتی همه ولت کردن فقط منو میدیدی اینارو گفتم و بشنویم یه کلام باهم من حرفامو همیشه تو موزیکام میگم الان نیستی تو حتی تخم چپم هرکیم بفرستی میگم مرده واسم بی برو برگرد بزا یبارم من بگم حرفمو زندگی نبود میلم وقتی چشاتو میبندی رو حسمو بیا بگو من بد بودم بیا کل حرفات راسته و من میرم بیا چشاتو رو همه چی ببند بیا صدام بزن بفهمی من نیستم خوشحالی با اونی منو میبینی روتو چرا میگیری؟ میگردی دور زمین و نفری نداری ولی بگو چرا تکست میدی رسیدن انگاری طالع ی ما نی بیا خودمونو گول بزنیم شیرینه بازی میخوام بنویسم شب ،صبح ت پیشم باشی دلم تنگه برات حتی وقتی بغلم باشی واست راحت گذشت روزا هر روز خوشی ی رو میبینمت پس میدم ۲ ماه نسخی ببخش مادر الان دستم گله ولی عروس نداری سنت بده بی برو برگرد ورقای قرصای خالی رو میزم چشامو هی بستم ولی تو بودی همش بغل دستم من بازم فکرم مخدوشه شاید با این بیت و ورق بازم طلوع شه بی برو برگرد رفتی با یه خنجر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۲
AlirezA _H

Ali Rasekh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی