سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

دانلود آهنگ جدید راسخ و مصیر بنام حبس

شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۴۴ ق.ظ

 

دانلود آهنگ جدید علی راسخ و مصیر بنام"حبس"

+

                 پخش آنلاین موزیک

.

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پخش آنلاین

دانلود‌آهنگ‌باکیفیت‌۳۲۰
حجم: 13.2 مگابایت
توضیحات: آهنگ جدید علی راسخ و مصیر بنام حبس تحت لیبیل مرز
 متن آهنگ:

(Masir)

خوندیم رپ دلا پر از غم 

دست رو قلم اشک تو کمر

مستی من رو چشماته اه 

چرا یادم نمیره یادتو من 

وقتی میبینم پیکام هی میشه تلخ

کام میشه حبس سر میگه درد 

ذهنم هی درگیره نمیخوام درگیرش شم 

یجوری کشت منو تو اعماقش 

سست شد پست شد سریع قلب کبابه 

همینه امانت نمیده میکشتت توی فکرای پوچش میدونه کوره ولی میبینه به مغز پوچش میگه خدا کریمه همینه که موندی رو زمینش دوسال کل ذهنم کویره 

یه قطره توشه به نام رپ که من خرابشم

توهم باش خراب حرفای من میشه منم بشم الماس رپ بنویسن از حرفای من پر بشه همه جا بحثای من کم باشه غم

 

(Rasekh)

بم میگن تویی عصبی باشه

منم ی صبر دارم ی حدود تازه

منی ک ریه هام پره دود درده

رو بام خونمون برفی نداره

ت سنگ سفت این غروب جمعه ای

ت تیرگی ماه توی چشای مرده ای

من همون ی صدام فقد میشه حبس

ت ولی رود بمون من اون چرک ته نبض

تو کجای این ادبیاتی

من ا پریدن این پر زندگیمو باختم

وقتی هر روزمو بستن

ب این احدیت منم فاصله رو گشتم

گشتم هرجا ولی هیچ جایی نموندم

منو ا پری با ی تپانچه چریدن

ولی

هنوزم زندم ببین روی دوتا پام

جای پای شیر الگوهاتو بستم لای پام

من ا فریاد سنگ ناله رو شنیدم

ب این حدود غرق سرود ملیم

قدمی ندارم وقتی برابری مرد

میگن راسخ برید ولی حق منو با رنگ پر

دل ی حرفه مغز ی حرف

خوردم زمین تا ک مرد بشم

ببین

دستم خورد وقتی کج راه رف

فهمیدم کج پا بزاری باید چپ بشن

هرکی سنگ زد الان یادم رفت

ولی سنگ زد اون ک براش چپ شدم

من وقتی دیدم خودم هست روبه روم

تو چشام بم میگه قلبت آیینه بود

ولی شکست الان کی هست جمت کنه

الان ک محتاجی فقد مادر بالات بوده

الان ک مشتری نیست ولی مشتت هست

میدونی کشیده شد دیوار پشتت حبس

 

(Masir)

تو کشتی رپ یه ملوان خسته هم هس به نام من 

به نام دریا نورد پره غم به نام مصیر پیدا کننه بیراه های پر پیچ خم با دید کم خطرناک اما با صفا مثل هوای صبح اول بهار 

من حبس شده روحم تو چشمای تو گم شدم گورم میرم جلو با دوتا جیب پره دودم

هرچی کثافته رفته توی خونم 

میخونم واست اگه عمری باشه میمونم تا تهش 

اگه مردم نزنید حرف پشتم دیگه رفتم نیستمو خالیه مشتم هر کدوم انتخاب کنم چیزی نیس جز پوچ

من زندگیمو باختم سه سال پیش 

کجا بودی ببینی که بعد سال ها هنوزم رو زمینیم 

هنوز حساب صفره چک میشه رد رپ میده تو مخم رد نقطه سر خط

 

(Rasekh)

وسط جنگم با رویای شیرین

تا قالب سنگی کنه جولان تو تقدیر

بخند مث اون ک لای بیتاش شاده

رو ورق سفیدش کنهه مخیله چالش

یکیو میخوای ک برنده ش این فصل

تا حبس کنه کُل غمات قفسه ی سینش

با راز بهش بگو اشکات میاد پایین

اون ک ا چشت افتاد بزار روی دوش چپیت

 

(Masir)

اخر کل کل میشه غم 

مستی ها تهش میشه لفض

چتی که تهش پشم 

اینجا یه لقه ببندی میشی مسلمون حاجی 

چیزی داری ازمون توقع دیگه داغ کرده نمیکشه مغز بگوش تا تهش پس نقطه سر خط

 

(Rasekh)

اون ته مسیره منتظر جواب مسئله

مخش پرکشید . بهش گفتن ی هرزه

اون

رو سراشیبی تو دنده خلاص

میگذرع رو باد سرنوشت خطاشو بد نوشت

خطات بدیه اشکاش تو چشه پاهاش رو زمینش

ولی اینو فهمید بشه سرد خیلی بیشتر ا معشوق دیشبش

 

(Masir)

اینجا حتی شباشم رنگی نداره  

ستاره ها رفتن پشت ابرا 

اینجا ماهش با عمل خوشگله مشتی 

هرجا که میری باید شیر باشی

دیگه گرگا خیلی وقته ندارن دشتی

درسته که خیلی وقته هواشو کردی

حبس شدی تو عشق پوچش 

هر جف چشاتم که کوره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی