سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

آهنگ جدید علی راسخ پرواز روح

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی راسخ بنام"پرواز روح

+

                 پخش آنلاین موزیک

.

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

پخش آنلاین



خوردم میکنه بیشتر ا اینکه با من قدم بزنه من خواستم بگردم با خاسته ی عمیقت باز پای این حماسه ی تغییره ا ریشه تو جلوه ی معنویش باز پای بادپاهای تندر تو تازیانه ها روی هم تو طبع شعر شاعرای شهرتم ا چپ ب راست . راست ب چپ ا شرق ب غرب غروب هارو میبینم هر سری من دیدمت هر سری ب دست واسه ت همینه لاشی سگ خورای دورت مث من نمیشن حاجی ت نق بزن من فریاد ت حرف داری من اشکام تاوان کدوم اشتباهام داد؟ من کجام این بستر عمیق پر از خشم از چیست؟ از کدوم سمت باید چرخید تا ب این فلک رسید کی حاصل کِی زاد های وحشی کی کشف قاتل سریالی های قحطی کی گشت تا جوش بشه زخمی تو از جوش شدن فقد روی صورتی خشی خشگیر صدای من پرنده ی خونمه تا بالهای بالا نیزه ا کارگرا بریده تا جون های کف دست کاشف قاره ی انسان های بیشرف صادر ا نون های بی نمک چشم های سفیدت دست هامو شکست درد های بی درنگ چند باره دیگه من هنجار بشکنم تا غرق من بشه این دود های تو سینم این غم های قبل خواب با سنگینیه بالشت هر جهت گشتم باز سنگی زد ب باکش باز خط زد ب ورقه ی شانس های دستم من پارک مرد شدم ت پی ژست های تو عکس اینجا مردونگی نفروختن گرمی ۱۰۰ هزار متاعو صرف میکنن اینجا گرمی سرپا تو ژن انسان های گرگ صفت من تو سوز سرما با امید درختامو میکارم و برگ هاشو میچینم تا پروارو ببینم تا تا ی جون دیگه دارم پرودرگارا من را بگردان ب داد های ته دل دادگاه و باز خواست های سر ظن تا بار های روی منم کم بشه قوی جسم قوی دل مث تنهایی شیرین و فرهاد مث مرد تنها زیر حاله های ماه تو نور های چراغ های ۳ رنگ سطح شهر و رد کردن قرمز ها تو عمق قطع جنگ پا گذاشتن روی قلب در حال تپش چ حسی داره برات؟ چ حسی داره وقتی خورد و خاک شیری ن میدونی میتونی ن اینجا بخوایی بمونی وقتی کل عذاب دنیا جمع کف مشتته تیر کشید سمت چپ دردت توی قلبته مرد رو ب زن و زن رو ب مرد چن جور دیگه باید ترس بکشن خشت اولم کجه تا ثریا بدتر دیوار های ساخته دورم باید خراب شن میخوام بنویسی حرف اولو زبونم خاکستر های چسبیده شریان وجودم چوب نخواست طناب نخواست و نجارو خریدن نجارم قلب دار نداشت بچه هاشو گرفتن جاذبه نخواست و مردم هی کوشیدن مردم تلخ ترین کلمه ی شیرینن دولت مردا آزاده آزاده ها تو بندن چن تارو میکشن تا بقیمون آزاد شن؟


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی