سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

آهنگ جدید علی راسخ بنام امارت

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید علی راسخ بنام"امارت"

 +

                 پخش آنلاین موزیک

.

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

پخش آنلاین



حجم: 11.6 مگابایت

متن آهنگ

(کوروس)
ساختم عمارت پای میکم 
میگن سوتونی تو سبکت ولی باهات بدم
عاخه دلم میسوزه میخوام نمیتونم
وقتی راسخ پشته میکه همه خفه کنن

(ورس ۱)
دور بودیم ا هم شاخی ت جیگر
واسه گوشات مسکنم تو این فازا نبودم
میخوام لایی بکشم میگن رود کرولم
جرعت صدا زیره بازم یکم دره بازیشم
وقتی دو س شبه دوعه شبا چراغا خاموش
بگو گنگی چاق کنن انگار اسنوپ باشون
جلو کار سازه ناز بیا عمویی بخون
بازم باس لَنگی پاشی بگی جداشی ا روم
مسته وسط جنست خوبه ل ل ل لکنت زبون
شما رو هم دیگه کاسب شین مشترک عمو
سری بعد نبینم بیاری اسممو زبون
دیس لاو واست خوبه برو مهرابه خاتون
بریز پول ا جیب ددی شنیده شی شاید
منم کف کرج مایع تیله نکشیده کاغذ
عین پک علف روی رولت نمیریزه تف
نیکوتین تو خونه افت کرده روی گونت سرخ

(کوروس)
ساختم عمارت پای میکم 
میگن سوتونی تو سبکت ولی باهات بدم
عاخه دلم میسوزه میخوام نمیتونم
وقتی راسخ پشته میکه همه خفه کنن

(ورس۲)
تو رنگه سال نبود بالا سرم آبی
کی هنو تاج سرش رپر جماعت تو بازی
اهداف مادی نکشید خط و پالار درامم
رپرامون ی جو علف بجا معرفتاشن
کف کرج سینه سپر رفیقامون تاج سر
ا کمال تا ته مارلیک زیر زمین شد سنگرم
ترکیب فول بگ کپ رو سر مچم باندانا
پشت میک دِرو شده بزا قندو تعریفا
هیزی هنو فقد ارزشت ی ماچه
نمیخوام بخونم وسط ساکیتی نباشه
ن
نمیاد پخی روت تیزی صورت
شیکمت سفره میشه عادیداس کفی بلند
عاخه زندگی دو تا کلام میزاره رو گونت
اول نفس بکش دوم نکن هرچیو تو ماتحت
واسه خط میزارم ارزش سلاطین عمارت
الان فکت پایین منم بالا توهم فلاکت

(کوروس)
ساختم عمارت پای میکم 
میگن سوتونی تو سبکت ولی باهات بدم
عاخه دلم میسوزه میخوام نمیتونم
وقتی راسخ پشته میکه همه خفه کنن

(ورس۳)
اولد اسکول تو خونمه عمارت تو دست
ی اسطوره کاشتم ب کلمه قدرت بی نفس
الان اصن ارباب برده نی
ولی ت هم زیرمایی بزنگ بگو پادشاهی
تا اینجا بودم فقد غیرت بوده توی سرمون
ب هرکی دست گذاشت فقط دادن روی بدشون
این چاقالا نمیخونن تا علی زندس
مث شیره راسخ لای چندتا لاشه ی کرکس
احوالت سخته بلک جنگ میشه چک
چکی راز میکارم وسط کارمای مغز
زکی پرت میکنم پیپرو دست ت رو بشناس
شانس نعری اصن لا ب لای ورسام
فاک پلیس دستا بالا میاد اکسا
شرقه زمین کره مون گرده بگو وست ساید
من تهش نمیبازم مث تونی استارک
بشین فک کن عاخرشو ببین پاپی چندتاس

(کوروس)
ساختم عمارت پای میکم 
میگن سوتونی تو سبکت ولی باهات بدم
عاخه دلم میسوزه میخوام نمیتونم
وقتی راسخ پشته میکه همه خفه کنن

(ورس۴)
مث منو ندیدن جالبم برات من ته این کوچه ها درس میدم راهِ رپ شبا
رابطه غذا واسه اینا کافیه شفا مث پولای سکه ای تو چاه فقرا
التماس رو بازی لبات بالا دست ماست
وقتی ا قدیم میگفتی ا ماست الان جلو ماست
پاشو جمع کن سرو صدا اولد اسکول زندس
تا وقتی من پای میکم دوکوناتون بستس

(کوروس)
ساختم عمارت پای میکم 
میگن سوتونی تو سبکت ولی باهات بدم
عاخه دلم میسوزه میخوام نمیتونم

وقتی راسخ پشته میکه همه خفه کنن

نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی