سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

آهنگ جدید علی راسخ بنام خاکستری

پنجشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علی راسخ بنام"خاکستری"

 +

                 پخش آنلاین موزیک

.

برای دانلود موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید.  

پخش آنلاین

دانلود‌آهنگ‌خاکستری‌با‌کیفیت320
حجم: 10.5 مگابایت
توضیحات: آهنگ علی راسخ بنام خاکستری

متن آهنگ :

میخندم مث خال لای فاکم مث ت مث خودم
کل این راهو سپر شدم رپ کارم
من دنبال ت ام واسه باز شدن چشت
واسه این صدا ک تلخه طعمش مزش میشه ضدت
اونی ک پر از حرف درده زخم دستش
اون ک فقط کشید ولی دمی نزد ب چشش
اونی ک مث من وقتی شکست دست خودش گرفت
اون ک هر طرف نگاه کرد فقط سیاه بوده سمتش
اون ک واسه تیپ بگش زیر زبونا میرفت
اون ک ا ناامیدی فقط ی خط ب صورت میزد
هنو کف دلم ستاره ت هی میشه رنگ
هنوزم اسمت یادم هست هنو گوشه برگا بست
هنو چشات میاد یادم قد خودم ب کال بستم
هنو ریپید میشه هر روز اون صدات وکال دستم
منم ی ستاره رنگی داشتم
انقد کشیدم ستارمم سیاه شدش برم
منم میرم میرم بزار بگن پسر بده منم
بزا اوج استعداد فقط ا من باشه بگم
بزا اونجا ک فقط بوی خون میده دام
از اون روز سخت ک تک تک نون نبود شام
بزا بپرن به هم ببینم کی خسته شی
زالوهای چسبیده مکیده کی سیر میشین؟
فقط بزار ی حرف باشه تا بهتری
از روزای تیره شبای خاکستری

میدونم بریده امونم تنها میشی
هر روز فقط رنگا میشن خاکستری
مث آتیش خفه زیر خاکستریم
هر روز فقط دنبال ی روزنه ایم
چون فقط خاکستریم
چون فقط خاکستری

شعله گرفتم خاکسترت شعلمو دریاب
من ی حرف دارم اونم حرفم حقه اینم صد بار
تو این پیچش صوت خاکستری دور شد
من ب هر طرف گشتم فقط خودم بودم بی روح
زندگی چپه دشمن هر سمت نقشته
اونجا میفهمی حتی رفیق پاته وقتی نفعشه
ب رنج زیاد تلاش دستمزدمو
پشتکار ۱۰ سال عمر پای رپ موندنو
سال جدید واست میشه قدم رو ب جلو پس
اگه صدام نیومد بگو یادم خاطرم
اگه دلت خواست بیا پیشم جاتو خالی هس
هنو تو ضمیر مغزم میاد چشات جلو دس
وقتی من نشدم اون ک باید میشدم ا خودم
زدم ا فرار گوهر از این سپر هر روزم
اگه فقط ی تیر بود تو خشاب دست
بازم بجنگ واسه هدف بگو ناز شستم
خاطرات نازی بستم قلم ب جنگ ورق
میشه خطا پاچ دفتر صدام ب کیکا بستم
میشه زندگیت خالی شعر مردای رند
از رفتن رفتنی حرفای ذهن
قسمت زمین بودم
آسمون کریه خوبم
پیچدم کل روحم
مطلق محدود یلی بودم
وسط گَله ی مطرب
نا رفیق جمع شدم
ستونی ا جنس تن
تیپ بگی رپی شدم

میدونم بریده امونم تنها میشی
هر روز فقط رنگا میشن خاکستری
مث آتیش خفه زیر خاکستریم
هر روز فقط دنبال ی روزنه ایم
چون فقط خاکستریم
چون فقط خاکستری

من الان پی باختی نیستم ولی باختم
صد بار ببازم ولی بدون من پا میشم
تو مست کدوم زبون تیر شده ای ییلاق
ولی من رو سکوی پرتابم دلم سنگلاخ
تو کدوم شعر شده در مغزه نوجوونی
من تو نوجوونی قدمارو سفت کردم
با تیر قدم من من بودم حرف
فقد ی صدا ک بت میگه برو جنگ
بگو دیوونم هنو میگم روانیم ب کارامم واردم
زدش کو?
من اگه میگم الان پرت شدم دروغ نی من خوده داستانم
 منو کشف نکن پدیدارم





سال نو مبارک



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۱
AlirezA _H

نظرات  (۱)

Good day! I simply want to offer you a big thumbs up for
the great information you've got here on this post. I am returning to
your site for more soon.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی