سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

دانلود آهنگ علی ام آی و شاکی به نام "روانی"

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ
   دانلود آهنگ علی ام آی و شاکی بنام روانی +پخش آنلاین+ متن آهنگ
.
.
.
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

   لینک های دانلود و پخش آنلاین

دانلود آهنگ با کیفیت 128
حجم: 3.92 مگابایت

دانلود آهنگ با کیفیت 320
حجم: 9.47 مگابایت

متن آهنگ :
ورس ۱ alimi
روانیم روان.روان تر از دیروز
کتب از زیر زبان به بالا دست تو نوروز
چند خط شعره کتابای حافظ و سعدی
نسل ما میخونن از حفظ تا نسل بعدی
نسل ما نا خلف بچه بد باباییم
ما دختر نیستیم بگیم پاپایی
من باطن خودم پر از داخل رپه//
من داخل رپم په رپ داخل منه
یه خودکار پر رنگ از جنس پوستو خونم//یسری حروف که شد عاقشته به روحم
مخ دارم میخونم//من مختارم میدونن
کور نیستم میرونم//دور بوده راه من
حرفای منن یا حرفای رپن//یا حرفای حقن یا حرفای نفعن
راه نیست میرم. من راه جلوم//رو پایه ی حرفو تکستو فلوم


همخوان
خودمو می زنم.من روانیم روان
تو رپ میمونم.من روانیم روان
شیش حرف میخونم.من روانیم روان
صدامو میشنوی.من روانیم روان




ورس۲ shaki
صدامونو میشنون//همه ی عالم باهم//من رپو از دور دیدم//دارم یه کوله بار اهن//تنهایی میسازم راهم//کو نون شب این//بچه های کوچه//دریغ از مهر حتی//یدونه کلوچه//کو نور هوا توی//خیابون شهرم//تو صدای انفجاری//با شرارت حرفم//شدم پسر روانی//نداشتم زیاد توانی//وایسم رو پاهام//بودن اویزونم//کل بدخواهام//خودم ساختم راهمو//کسی نبوده باهام//جون نداره پاهام//قوی دونستم خودمو//تو روانی//اره تو درست میگی//من روانیم روان//میدونم حالم خرابه//مغز در حال فراره//از من یا من از اون//شدم روانی هوایی//سمی فضایی//ر به ر گل میزنم//فقط میخندم//به دنیا مافیاش//ندارم حس نوشتن//تو دستمو ول نکن//یه روزی ادم میشم//دستمو بیا بخر//من دست فروشم//زاده ی کوروشم//باهوش نیستم//همیشه بی هوشم//راهمو تا ته میرم//با مغز خاموشم//بدهکار نیست گوشم//



همخوان
خودمو می زنم.من روانیم روان
تو رپ میمونم.من روانیم روان
شیش حرف میخونم.من روانیم روان
صدامو میشنوی.من روانیم روان

ورس ۳ alimi
زنده هستیم زندگی نداره هیچکی//وقتی خون هیچکدوممون نداره رنگی
زنده بمون به امید زندگی جاودانه//حرفات میگزره این حرف همچنان ادامه داره
من روانیم روان از حرف و دروغ مردم//از این همه پیشرفت توی خطای رندم
از حرفای دلم که از زبون در اومد واست//تو این روزا سکه میکنن از کاست
چی بگم واست.از فقر و مرگ و بندو هرزگی//از حقو و رگو سگو و تختو بنگو رنگو بردگی؟؟؟
از این همه دوس کنار پولای سفتی//از روان خراب برای دوستای مفتی
خودمو بزنم په روانیم روان//میمونم بی پسرفت با حداکثر توان
سیاه و سفید شد دیوار دورم//حرف های پرت شده ایهام کارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
AlirezA _H

MI

RAVANI

shaki

روانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی