سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

سایت موزیک جوان

پخش رایگان اهنگ شما در سایت

رسانه موزیک تازه تآسیس میباشد که قرار است به رسانه ای معتبر تبدیل شود

دانلود آهنگ ساسی و سحر بنام یکم یکم

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۸ ب.ظ
دانلود آهنگ ساسی و سحر بنام یکم یکم + متن آهنگ +پخش آنلاین

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
لینک های دانلود و پخش آنلاین
دانلود آهنگ با کیفیت 128
حجم: 3.45 مگابایت
دانلود آهنگ با کیفیت 320
حجم: 8.19 مگابایت

من عاقل نمیشم و تصمیمم عوض نمیشه از این عشق
تو هم مثل من باش
خوبه همین که کنارمی ندیدم شبیهت
آیندم تضمینه کنارت چه عجیبه نگاهت
چه رویایی میسازم با دستات
چه شبهایی سرد میشه با نور چشمات
متن آهنگ یکم یکم ساسی و سحر
(سحر)
یکم، یکم نگاه کن به من به من
دیوونه میشم، فریاد میزنم، پرواز میکنم
یه دم یه دم، بس بود که عاشقت بشم
درگیر توام تو رو هر ثانیه احساس میکنم
دوسم داره چه خوبه دنیا کنارت
چه خوبه هستم تو قلبت
چه خوبه امشب بوی عطرت
بغلم کن، تا عاقل شم یه ذره
عاشق تو الان دیوونه ی شهره
متن آهنگ یکم یکم ساسی و سحر
(سحر)
یکم، یکم نگاه کن به من به من
دیوونه میشم، فریاد میزنم، پرواز میکنم
یه دم یه دم، بس بود که عاشقت بشم
درگیر توام تو رو هر ثانیه احساس میکنم

متن آهنگ یکم یکم ساسی و سحر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۴
AlirezA _H

نظرات  (۷)

سبمحکمکککککککممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

چقد بد کیفیت این اهنگ که داغونه......

سلام دمت گرمم شیرمردبااین صدای خوبت.

LIKES#

۲۸ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۳ مخاطب خاص
عالی می خونه همیشه
عالی بود مرسی ..😘
عالی بود 
سلام
به من رو کن...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی